Продавець Торговий Парк розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
106 відгуків

Шановні гості та клієнти інтернет-магазину "Торговий Парк", ми продовжуємо роботу та максимально закриємо ваші потреби в робочий час. Просимо поставитись з порозумінням, якщо у нас сьогодні вихідний, або неробоча година. Все буде Україна!

Найпростіша та найефективніша реклама

Найпростіша та найефективніша реклама

У наші дні реклама набуває всіляких форм: телевізійна, радіореклама, зовнішня тощо. Сьогодні одним із найбільш популярних і дієвих різновидів реклами є використання так званих ПОС матеріалів (від англ. POS — «point of sales», тобто «місце продажу»). До них належать всілякі рекламні матеріали, що розміщуються прямо на точках продажів.

Є певні правила та тенденції щодо використання й розміщення ПОС матеріалів у торговому залі. Найчастіше магазини відмовляються розміщувати ПЗ матеріали від виробників, мотивуючи це тим, що вони не вписуються в загальну стилістику закладу. Як альтернатива власники торгових майданчиків пропонують виготовлення стилізованих ПОС матеріалів, зручних для розміщення і не вибиваються із загальної концепції оформлення магазину. Правильно спроєктовані ПОС конструкції неабияк спрощують роботу персоналу в торговому залі, тому що громіздкі та незручні стенди вимагають зайвих дій і займають цінний час. Ідеальним способом створення такої реклами буде співпраця виробників і власників торгових майданчиків. Тоді вийде врахувати й побажання про мобільність і зручність конструкції, і з'ясувати найефективніший комунікативний принцип товару, щоб відштовхуючись від цього, вибрати різновид ПЗ реклами.

Посилення купонів і листівок зручніше здійснювати за допомогою диспенсерів. Це пластикові або картонні кишеньки, які зазвичай розміщуються на полицях, вітринах, лотках із невеликими однотипними товарами. Такий спосіб дуже практичний, оскільки не тільки звертає увагу покупців на конкретний товар, а й підвищує ймовірність його придбання завдяки яскравішій презентації й додатковій інформації представленій на листівках або буклетах. Адже вперше людина може взяти тільки безплатну листівку, а,дома,уважно вивчити її,та наступного разу вже здійснити купівлю. Це особливо актуально для продажу послуг. Диспенсери часто розміщують на реєстраційних стійках страхових компаній і банків.

Велику популярність мають так звані воблери. Це фігурні цінники на подовженій ніжці, яка прикріплюється до практично будь-якої поверхні за допомогою двостороннього скотчу. Деяка рухливість вобблерів відіграє свою роль у залученні уваги покупців. Погойдуючись у повітрі, вони виграшно виділяються на тлі статичних ПОС матеріалів. Картонні ніжки вобблерів ламінують, щоб від тривалого використання вони не були непридатними, адже їх досить часто доводиться переклеювати.

Ще один різновид ПЗ матеріалів — це підвісна реклама під стелями торгових залів. Так звані мобайли використовуються для того, щоб організувати зручну навігацію серед численних стелажів і відділів. Крім вказівної функції мобайли, також акцентують на товарах, що рекламуються.

ПЗ матеріали — чудовий спосіб привернути увагу до ваших товарів у найвигідніший час. Адже саме на місці продажу приймається фінальне рішення про купівлю. Така реклама допомагає людям зробити вибір вчасно.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner