Продавець Торговий Парк розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років. Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями. Порівняти можливості діючих пакетів
Дякуємо за позитивний відгук, успіхів у вашому бізнесі)
Катерина К.
Відмінно
Коментар продавця
Дякуємо за ваш час та що вибрали нас, гарного дня та розвитку вашого підприємстава)
Виталий К.
Відмінно
Угода на маркетплейсі Prom.ua
Коментар продавця
Дякуємо за позитивний відгук, нам це необхідно знати ) Звертайтесь за потреби)
Славик М.
Відмінно
Угода на маркетплейсі Prom.ua
Коментар продавця
Дякуємо за зворотній зв'язок👌
Дмитро Ю.
Відмінно
Спасибо корзину получил
Андрей Б.
Нейтрально
Зазвичай продавець зацікавлений в покупцях, але це не той випадок. Лінь та невідповідальність при упаковці замовлення тут має місце. Вони тупо скидають товар на пошту, і вже пошта пакує. Покупець буде додаткового платити за послугу упаковки. Також оплачуєте відсоток за вартість замовлення, хоча відправляють тільки з повною оплатою. Продають товар по акції, а потім навалюють додаткові послуги. Товар норм, сервіс бажано налагодити.
Коментар продавця
Дякуємо за зворотній зв'язок та вибачте, що ми не виправдали ваші сподівання. Це дійсно буває, ми використовуємо пакування перевізника, але це не про "невідповідальність". Товар вам приїхав цілий та неушкоджений, за це ви оплатили кур'єрскій доставці. Ми робимо своє пакування, але коли об'єми більше 10кг, якщо це менше, ми користуємось пакуванням НП. На рахунок відсотків, то це також не наш прибуток, клієнт оплачує банківські витрати та страхові відповідним компаніям. Тому, в майбутньому ми будемо повідомляти наших клієнтів про такі додаткові витрати, а вам можем компенсувати 30грн.за коробку НП. З вами звяжеться наш менеджер. Гарного дня)
Дякуємо за позитивний відгук, успіхів у вашому бізнесі)
Дякуємо за ваш час та що вибрали нас, гарного дня та розвитку вашого підприємстава)
Дякуємо за позитивний відгук, нам це необхідно знати ) Звертайтесь за потреби)
Дякуємо за зворотній зв'язок👌
Спасибо корзину получил
Зазвичай продавець зацікавлений в покупцях, але це не той випадок. Лінь та невідповідальність при упаковці замовлення тут має місце. Вони тупо скидають товар на пошту, і вже пошта пакує. Покупець буде додаткового платити за послугу упаковки. Також оплачуєте відсоток за вартість замовлення, хоча відправляють тільки з повною оплатою. Продають товар по акції, а потім навалюють додаткові послуги. Товар норм, сервіс бажано налагодити.
Дякуємо за зворотній зв'язок та вибачте, що ми не виправдали ваші сподівання. Це дійсно буває, ми використовуємо пакування перевізника, але це не про "невідповідальність". Товар вам приїхав цілий та неушкоджений, за це ви оплатили кур'єрскій доставці. Ми робимо своє пакування, але коли об'єми більше 10кг, якщо це менше, ми користуємось пакуванням НП. На рахунок відсотків, то це також не наш прибуток, клієнт оплачує банківські витрати та страхові відповідним компаніям. Тому, в майбутньому ми будемо повідомляти наших клієнтів про такі додаткові витрати, а вам можем компенсувати 30грн.за коробку НП. З вами звяжеться наш менеджер.
Гарного дня)
Дякуємо за ваш відгук 🤝