Поради для поліпшення бізнесу: супермаркети
Відкрити свій бізнес власно кажучи легко. Так само порівняно легко відкрити свій магазин. Найголовніше — утриматися на плаву, розкрутитися й зробити свій магазин популярним, залучаючи нових клієнтів і продуктивно працювати зі старими.
Але що ж для цього потрібно? Ось кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете поліпшити роботу свого магазину або супермаркету та підвищити продажі.
Прості поради для поліпшення бізнесу:
- 1. Для популярності магазину та постійних продажів потрібні покупці. Постійні покупці. Зручність і комфорт ваших клієнтів мають стати вашим пріоритетом. А як цього досягти? Звичайно ж ідеальним обслуговуванням. Воно має бути на висоті. Приємне спілкування зі співробітниками — запорука успіху будь-якої торгової точки. Спеціальні тренінги для ваших працівників допоможуть поліпшити якість обслуговування. А чудовий спосіб перевірити це — впровадження таємного покупця. Запросіть своїх знайомих або спеціально навчених людей для покупок у вашому супермаркеті. Результати складуть враження про роботу ваших підпорядкованих. Поясніть кожному його плюси та мінуси.
Результати «роботи над помилками» перевірте все тим самим способом. Премії стануть стимулом для поліпшення роботи.
- 2. Правильно обраний час роботи супермаркету також зможе підвищити ваші продажі, а відповідно, і прибуток. Якщо в окрузі немає цілодобових точок продажів, то подумайте над тим, щоб зробити графік роботи супермаркету цілодобовим. Поспостерігайте, у який час у магазині більше скупчення народу. З цим можна й поекспериментувати: визначте ідеальний графік методом «проб». Практика покаже, що потрібно вашому супермаркету.
- 3. Асортимент відіграє велику роль. Постійно розширюйте асортимент,щоб покупці придбали не тільки добре відомі їм товари, а й приходили, щоб дізнатися щось новеньке. Для рекламних цілей використовуйте ПЗ-матеріали: різні акційні таблички, яскраві цінники і виділяються ціннтикотримачі, прапорці тощо.
- 4. Працюйте тільки з якісним товаром. Визначтеся з постачальниками, котрим можна довіряти. Якісний товар — запорука успіху такого бізнесу. Найменші невідповідності нормам відштовхнуть відвідувачів. Тому завжди перевіряйте товар під час вступу до магазину. У разі невідповідної якості робіть повернення товару.
- 5. Дізнайтеся, як працюють конкуренти поблизу вашого супермаркету. Перетворіть їхні мінуси на свої плюси — пропонуйте відвідувачам вигідніші умови.
- 6. Правильна реклама приверне відвідувачів. Листи з акційними пропозиціями зроблять свою справу. Також можна розкласти листівки в поштові ящики в районі магазину.
- 7. Дайте клієнтам можливість спробувати, що вони купують. Наприклад, під час вступу нового товару, зробіть акцію — «пробуйте новий товар і отримайте можливість придбати його по знижці». Регулярні акції такого типу стануть плюсом і допоможуть наробити клієнтську базу.
- 8. Розіграші призів, навіть маленьких, як-от дисконтні карти та купони на знижки товарів магазину, стануть стимулом для клієнтів — вони стануть відвідувати вас частіше.
- 9. Зверніть увагу на торгове обладнання. Оскільки головне — комфорт для клієнта, закупіть зручні візки для супермаркету. Для маленьких щоденних покупок потрібен буде кошик для покупок. Маленькі діти часто супроводжують мам у походах по магазинах, тож дитячі візки допоможуть батькам зробити покупки швидко, а малюкам — весело провести час.
Дотримуючись цих порад, ви зможете поліпшити свій бізнес, збільшити продажі і стати улюбленим магазином для багатьох людей. Все у ваших руках!
- Найпростіша та найефективніша рекламаУ наші дні реклама набуває всіляких форм: телевізійна, радіореклама, зовнішня тощо. Сьогодні одним із найпопулярніших і найдієвіших різновидів реклами є використання так званих ПЗ матеріалів, від англ. POS — point of sale.Найпростіша та найефективніша реклама
- Процвітаючий супермаркет: що для цього потрібно?У наш час сучасних технологій усе швидко змінюється. Ритм життя людини стрімко розвивається та прискорюється. Ми постійно кудись поспішаємо, намагаємося встигнути все на світі, не помічаючи, часом, що відбувається навколо нас.Процвітаючий супермаркет: що для цього потрібно?